JobGroup
Nagyvállalati folyamat adminisztrátor (angol és lengyel/orosz/héber nyelvtudással)
#SSC #adminisztrátor #frissdiplomás #indulazutazáscsakerrevártál
Épp most végeztél az egyetemen és szeretnéd elindítani a karrieredet egy multinacionális vállalatnál?
Ha az alábbi állítások közül legalább 4-re határozott igen a válasz, akkor banki partnerünk csak a te önéletrajzodra vár!
Folyékonyan beszélsz angolul ÉS lengyel/ orosz/ héber nyelvtudással is rendelkezel legalább B2-es szinten;
Multinacionális környezetben szeretnél dolgozni
Teljes munkaidős állást keresel
Precíz vagy és gyorsan tanulsz
Főbb feladatok
A bank beszállítói partnereitől érkező számlák kifizetésre való előkészítésében várjuk a segítségedet;
Mivel minden adat pontosan kell hogy szerepeljen a számlákon (például név, cím, összeg, stb.), ezért a türelmed és az éleslátásod elengedhetetlen lesz a sikerhez;
Ha eltérést látsz, akkor egyeztetned kell a belső csapatokkal, társterületekkel, beszállító partnerekkel szem előtt tartva a szerződésben megadott határidőket;
Napi szinten kapcsolatot kell tartanod angolul (elsősorban írásban), ritkább esetben szóban/telefonon;
Valamint, különböző riportok készítése a folyamatokról.
Munkakör betöltésének feltételei
Felsőfokú végzettség (vagy folyamatban lévő tanulmány);
Középfokú angol ÉS lengyel/ orosz/ héber nyelvtudással rendelkezel (szóban és írásban egyaránt);
Ismerd az alap programokat felhasználói szinten (Microsoft Office, Excel);
Derűs, optimista szemléletmód.
Munkavégzés helye: Budapest
Fizetés: 520 000 Ft / hó