Provident
Call center operátor
Miért csatlakozz hozzánk? A Provident nagy múlttal rendelkező, stabil, nemzetközi hátterű vállalat. Cégünk kétszeres legjobb munkahely díjas 3300 munkavállaló véleménye alapján, és négyszer nyerte el a Superbrands díjat. Tagja lehetsz egy olyan profi call center csapatnak, amely többször is elnyerte a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat. Feladatok Kimenő és bejövő hívások kezelése; a Társaság által nyújtott pénzügyi szolgáltatások értékesítése, és az ehhez kapcsolódó ügyfélszolgálati feladatok ellátása; ügyfélelégedettségi, valamint különböző célú és fókuszú telefonos értékesítési kampányokban való részvétel; teszt kampányok során aktív közreműködés. Amit várunk tőled Telesales/ call center területen szerzett tapasztalat előnyt jelent; középfokú végzettség; eredményorientáltság, magabiztos, határozott fellépés; rugalmasság a beosztást illetően ( délelőtti/ délutáni munkavégzés, minimum havi 1 szombati munkanap vállalása). Amit kínálunk Fiatal, vidám, sikerorientált csapat; multinacionális környezet; alkalmazotti jogviszony (6 vagy 8 órás); home office lehetősége; kiszámítható, eredményeken alapuló bónusz lehetőség; vállalaton belüli előrelépés lehetősége. Munkavégzés helye: Budapest_Központi iroda Foglalkoztatás jellege: részmunkaidő 6 óra Pozíció szintje: munkatárs/beosztott/alkalmazott Foglalkoztatás időtartama: Határozatlan idejű Terület: Budapest
Munkavégzés helye: Budapest